Kundeservice
MinHestebutikk.no vil være hestebutikken du ønsker å handle i. Ikke bare fordi vi har stort utvalg av kvalitetsprodukter til riktige priser, men også fordi du skal oppleve god kundeservice hos oss.
OBS! Husk at du må være minst 18 år for å kunne bestille varer fra en nettbutikk!
Vi leverer kun til adressater i Norge!
Du kan kontakte oss på telefon 63 97 67 20 mellom kl. 10.00 og 17.00 på hverdager, og på post@minhestebutikk.no, hvis det er noe du lurere på om oss eller våre produkter.
Leveringstid
Vi sender pakker hver eneste dag, og har mange varer på lager, samt levering fra våre leverandører flere ganger per uke. Du vil normalt ha varene dine i posten i løpet av 2-7 dager.
Levering
Posten Servicepakke og Posten på Døren
Varene sendes til deg med Posten. Vi tilbyr servicepakke og "På Døren". Servicepakke er det rimeligste og innebærer at du mottar en hentelapp fra Posten og at du må hente pakken på ditt lokale postkontor/post i butikk. "På Døren" er en tjeneste hvor pakken blir kjørt hjem til deg på kveldstid, slik at du slipper å hente pakken på postkontoret. Les mer om "På Døren" på Posten sine hjemmesider. "På Døren" kan kun leveres til ca halvparten av Norges husstander; sjekk her om du kan få "På Døren".
Betaling
Postoppkrav, Forskuddsbetaling og Visa eller MasterCard
Du kan velge å betale med oppkrav, med forskuddsbetaling eller med Visa eller MasterCard. Ved oppkrav tilkommer postens oppkravsgebyr, og du betaler pakken når du henter den på postkontoret eller når pakken leveres hjem til deg. Forskuddsbetaling innebærer at du betaler til vår konto før varene sendes til deg. Du vil motta en e-post med kontoinformasjon så snart vi har gått igjennom din bestilling. Med Visa eller MasterCard kan du betale online gjennom Dibs sin netterminal. Dette er 100 % sikkert, og vi lagrer ingen informasjon om ditt kort på våre sider. Vi tilbyr Verified by Visa og MasterCard Securecode som er den nye standarden innen sikker bruk av kort på nettet. Vi reserverer beløpet på din konto ved bestilling, men trekker først når vi sender varene.
Frakt og gebyr
Vi vil gjerne ha så lave priser på våre produkter som mulig, og kostnader knyttet til frakt blir belastet kun med posten avgifter. Hvor dyrt det er å sende pakken til deg, avhenger av hvor du bor i Norge. Handler du for mer enn 2000 kr spanderer vi fraktkostnadene! Minimumsbestillingen er kr 350,00.
Retur av varer
Du kan returnere varer hvis det er en feil på varen, du har fått en vare du ikke har bestilt eller du angrer kjøpet.
Etter angrefristloven har du 14 dagers angrefrist på alle varer kjøpt i nettbutikken, med unntak av broderte produkter.
Returnerer du varer med feil, kan du selv velge om du vil ha tilsendt en ny vare, og vi dekker dine utgifter.
Returnerer du varer etter angrefristen må du selv dekke returporto.
Vennligst ikke send varer i oppkrav. Ved bytte av varer vil vi normalt spandere portoen på den nye varen tilbake!
Uavhentede pakker blir belastet med kr 300,00 til dekking av postens gebyrer og ekspedisjon.
Broderte produkter blir laget spesielt til hver enkelt kunde og disse varene vil vi ved angrerett måtte belastes for arbeidet
og medgåtte varer. Siden det ikke er mulig å selge et brodert produkt til noen andre vil vår kostnad være lik det du har betalt,
og du vil derfor ikke bli kreditert for hverken varen eller broderingen.
Kundeinformasjon
Personvern er viktig for oss, og vi vil ta godt vare på opplysningene du gir oss. Opplysningene vil ikke bli tilgjengelige for andre enn de nødvendige personene tilknyttet nettbutikken. Du kan når som helst be om at opplysningene om deg slettes. Ønsker du å endre opplysningene eller melde deg på eller av vårt nyhetsbrev, kan du bruke Mine Sider.
Kontakt oss
MinHestebutikk.no
Ileveien 1
2040 Kløfta
Telefon: 63 97 67 20
Telefaks: 63 977 977
E-post: post@minhestebutikk.no
Internett: http://nettbutikk.minhestebutikk.no
Org.nr: 981053516
Butikksjef: Gry Jørgensen
|